روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | مشارکت کودکان در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) مدیریت شهری مشهد از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد مشارکت بیشتر در انتخابات استفاده کرد ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوارهای وکیل‌آباد و ملک‌آباد مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) دومین کنگره جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم امام‌رضا (ع) آغاز‌به‌کار کرد (۹ تیر ۱۴۰۳) | تألیف ۵۷ عنوان کتاب به محوریت سیره شهدای مقاومت آیا ادارات مشهد فردا شنبه (۹ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ ۲۰ اتوبوس شعبه سیار اخذ رأی در مشهد شدند شهربازی پارک ملت مشهد با ۲۶ وسیله بازی بازگشایی شد (۸ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۲ قاچاقچی مسافرنما با بیش از ۱۰ کیلو موادافیونی در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) دعوت شهردار مشهد از زائران و مجاوران امام رضا(ع) برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام واحد‌های اقامتی مشهد هیچگونه افزایش قیمتی در تابستان نخواهند داشت فوت پاکبان مشهدی براثر بی‌احتیاطی یک موتورسوار (۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۷۹۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری مشهد، مهیای نهضت جدید آسفالت ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همه چیز درباره «تقاطع چهارسطحی آزادگان» مشهد | بزرگ‌ترین تقاطع غیرهمسطح شمال شرق کشور + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۹۳۶۳
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
  • ۳
همه چیز درباره «تقاطع چهارسطحی آزادگان» مشهد | بزرگ‌ترین تقاطع غیرهمسطح شمال شرق کشور + فیلم
تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های حمل‌ونقل شهری در شرق کشور به بهره‌برداری رسید و در اختیار زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های حمل‌ونقل شهری در شرق کشور، امروز ۱۹ آذر ماه به طور کامل توسط شهرداری مشهد به بهره‌برداری رسید و در اختیار زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها قرار گرفت.

عملیات عمرانی ساخت این تقاطع که در محل میدان سابق نمایشگاه بین‌المللی واقع شده با مجموع هزینه‌ای حدود ۶ هزار میلیارد ریال انجام گرفت.

تقاطع چهار سطحی آزادگان مشهد در چند مرحله تکمیل و اکنون با اجرای دو پل اصلی و تکمیل اقدامات جانبی زیر بار ترافیکی رفته است و با بهره‌برداری از این تقاطع شاهد کاهش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به غرب مشهد و تسهیل در تردد خودرو‌ها خواهیم بود.

این تقاطع در فضایی به مساحت ۲۶۰ هزارمترمربع مشتمل بر ۱۱ دستگاه پل اجرا و دارای ۴ سطح است که سطح منفی یک آن بلوار نمایشگاه به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی را با طول ۲۶۰۰ متر و به صورت زیرگذر متصل می‌کند. همچنین سطح همکف پروژه، میدان شامل دو عرشه، دو دور برگردان و سه دستگاه پل بر روی رودخانه چهل‌بازه است.

سطح مثبت یک این تقاطع نیز شامل دو پل به طول ۱۵۰۰ متر برای دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه مشهد - چناران و بالعکس است و در نهایت در سطح مثبت دو تقاطع هم دو دستگاه پل چپگرد، برای دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به بلوار نمایشگاه به طول ۱۴۰۰ متر و چپگرد متصل‌کننده بزرگراه مشهد چناران به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به طول ۱۶۰۰ ایجاد شده است.

در جریان ساخت این تقاطع، عملیات تعریض پل کال چهل‌بازه و عملیات ساخت کنارگذر‌های بزرگراه مشهد چناران نیز انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کتایون
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
عالیه عالیه عالیست.در جوارخودمونه.خدا قوت.دستتون درد نکنه
کتایون
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
عالیه عالیه عالیست.در جوارخودمونه.خدا قوت.دستتون درد نکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
0
دم بچه های قرارگاه خاتم الانبیا گرم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->